Menú
Your Cart

Servei tècnic

La majoria dels nostres productes són de marques internacionals. La garantia que oferim és de dos anys, i el client pot dirigir-se directament al servei oficial més proper a la seva provincia o ciutat de la marca, sense necessitat de desplaçament a Andorra.

En el cas d'adquirir qualsevol producte de l'establiment que la marca no disposa de servei tècnic a Espanya, el client haurà de posar-se en contacte amb nosaltres (sonimag@andorra.ad o +376 861 445), i enviar el producte per correu juntament amb el ticket de compra (Av. Meritxell, 97 Andorra la Vella). Aquest cost de lliurament haurà de pagar-lo el client.

Un cop tinguem el producte a Sonimag, enviarem el producte al servei tècnic i li donarem un plaç d'entrega. En el cas de resultar un defecte provocat per un ús incorrecte, la reparació serà facturable. En aquell suposits que justifiquin l'aplicació de la garantia, es realitzarà la reparació, substitució del producte, rebaixa del preu o devolució, en el terminis legalment establerts. La reparació suspen el plaç de garantia. 

Les reparacions seràn ateses i gestionades en la major brevetat possible. Per a poder tramitar la seva reparació ens ha d'enviar la seva consulta a sonimag@andorra.ad amb la foto del ticket de compra.